unt
V2EX  ›  问与答

贝尔金拓展坞一次没用就想闲鱼卖了,连 4K60hz 都不支持

  •  
  •   unt · Jun 19, 2022 via iPhone · 2204 views
    This topic created in 1466 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    求问可以通过什么技术手段让它支持 4k60hz
    3 replies    2022-06-20 08:44:06 +08:00
    Nitroethane
        1
    Nitroethane  
       Jun 19, 2022
    我的贝尔金为啥能支持 4k60Hz ? dp 接口,还插着一根网线,一点问题都没有
    unt
        2
    unt  
    OP
       Jun 19, 2022 via iPhone
    @Nitroethane 说明你不是六合一那款,是贵的某款
    cheese0205
        3
    cheese0205  
       Jun 20, 2022
    咸鱼五六百收个旧款的雷电 3 不香吗
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   1340 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 6b34f497 · 66ms · UTC 17:13 · PVG 01:13 · LAX 10:13 · JFK 13:13
    ♥ Do have faith in what you're doing.