Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
iTouch4 可以用来做开发 ios 应用的调试吗?
meloduet
·
Aug 12, 2016
· 1924 views
This topic created in 3604 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
我是高中生, 没有多少资金, 打算开虚拟机开发. 手上只有一台 itouch4, 求指导
itouch4
调试
开发
高中生
2 replies
1
SadNoooo
Aug 12, 2016 via iPhone
touch 5 或者 touch 6
2
6IbA2bj5ip3tK49j
Aug 12, 2016
1
好好考大学。太早做一个 API 工人没多大用。
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
1290 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 6b34f497 · 31ms ·
UTC 17:15
·
PVG 01:15
·
LAX 10:15
·
JFK 13:15
♥ Do have faith in what you're doing.
❯